Regulamin sklepu

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i sposób sprzedaży prowadzonej przez Firmę

XXX zarejestrowaną w XXXX, za pośrednictwem

sklepu internetowego www.kiecka.co.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”). Adres siedziby:

XXXX. Dane wprowadzone przez Urząd XXXX do

CEIDG pod numerem NIP XXXX Regon : XXXX . Numer telefonu kontaktowego

+48 XXXX (operator play, cennik według stawki operatora sieci)

§ 1 Definicje

1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo

wolnych od pracy.

2.Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za

pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.

3. Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania

Dostawy Towarów:

a) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie

b) Firmę kurierską

4. Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas

Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta

Klienta w Sklepie Internetowym.

5.Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być

świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

6.Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

7. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez

Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.

8. Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu

znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w

Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.

9. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą

osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu

działalność gospodarczą lub zawodową.

10. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

11. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie,

wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.

12. Sprzedawca - oznacza Firmę XXXX zarejestrowaną w gminie

XXXX, NIP:XXXX, REGON:XXXX

e-mil: sklep@kiecka.com.pl,będący jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.

13. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi

Sklep Internetowy, działające w domenie www.kiecka.com.pl.

14. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej

Sklepu.

15. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach

określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 Postanowienia ogólne

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności

intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do

wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem

logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do

których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, pochodzą ze strony

hurtowni i producenta.

2. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego lub Strony Internetowej Sklepu przez

Klientów lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

§ 3 Korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do

zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu, z zastrzeżeniem

postanowień §5 Regulaminu.

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie

wskazanym w Regulaminie.

3.Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla

użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów

operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania

techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w

wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub FireFox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub

nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze

internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.

4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w celu korzystania z usług dostępnych

na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty

elektronicznej.

5. Klient, korzystając ze Sklepu Internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w

treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Sklepu Internetowego i Strony Sklepu

Internetowego.

6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie

przez Klienta Sklepu Internetowego , Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych

świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający

dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.

7. Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Sklepu Internetowego wyłącznie na własny

użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu

prowadzenia przez Klienta działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

8. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych

drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów

przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które

zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i

chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z

prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

§ 4 Rejestracja

1.W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać Rejestracji.

2.Rejestracja nie jest konieczna do składania przez Klientów zamówień w Sklepie Internetowym.

3.W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez

Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą

elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu

rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.

4.Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:

a) Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone

jako opcjonalne;

b) Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być

zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych

do formularza rejestracyjnego;

c) Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oznaczając

odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;

d)Klient oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego, powinien wyrazić wolę zawarcia

umowy o świadczenie drogą elektroniczną, na jego rzecz przez Sprzedawcę, usługi prowadzenia

Konta Klienta, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia Rejestrację i

założenie Konta Klienta;

e) Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w formularzu

rejestracyjnym w celu realizacji usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem (art. 23

ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych) przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu

do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:

a) przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu;

b) upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu

rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta i wyrażeniem zgody na

przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas

Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.

6. W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w

celach marketingowych. W takim przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania

danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych

danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

uwzględnia, iż:

a) zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta;

b) Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania

danych osobowych;

c) powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w

formularzu rejestracyjnym.

7. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza w

szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy lub reklamodawców

współpracujących ze Sprzedawcą na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu

rejestracyjnym.

8. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą

elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie

Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie droga elektroniczną

usługi prowadzenia Konta Klienta ,zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i

dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.

9. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania

osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło

znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia

o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient

powinien niezwłocznie zmienić Hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach Konta

Klienta.

10. Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem,

zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Sklepu. W

przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się

powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń

lub rozwiązań.

§ 5 Zamówienia

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu

Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży

Towarów.

2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24

(dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.

3. Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, przez wybór

polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem znajdującym się na Stronie Internetowej Sklepu.

Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz

formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Wysłanie

formularza następuje przez aktywację odpowiedniego pola w formularzu zamówienia. Każdorazowo

przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz

łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.

4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży

Towarów będących przedmiotem zamówienia.

5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej

potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem

Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §6 ust. 4 powyżej.

6. Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji dostępności w Sklepie

Internetowym zamówionego przez Klienta Towaru.

7. W przypadku braku w Sklepie Internetowym zamówionego Towaru albo braku możliwości realizacji

zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy

nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje

Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.

8. Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:

a) anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku

realizacji zamówienia);

b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie

(wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest

ona możliwa);

c) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja

pierwotnie nie jest możliwa(wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w

odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy

związanych z podziałem zamówienia).

9. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na

adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji, z

zastrzeżeniem §6 ust. 13 poniżej.

§6 Sprzedaż

1.Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów Usługę sprzedaży Produktów na odległość, za

pośrednictwem Sklepu.

2.Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta

własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty

Sprzedawcy ceny Produktów.

3.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających na

obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Produktów podlegających

promocji.

4.Zawierając Umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia Klientowi Produktów

bez wad.

5.Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez

Sprzedawcę.

6.Wydanie Produktów następuje niezwłocznie i zwykle w ciągu 1-5 Dni Roboczych.

7. Towar oznaczony pod zamówienie wysłany jest w ciągu 3-14 Dni Roboczych .

8.W szczególnych przypadkach czas Wydania Produktów może ulec wydłużeniu, o czym Sprzedawca

informuje Klienta telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta.

9.Czas realizacji wydania Produktów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez

Klienta.

10.Wydanie Produktów odbywa się za pośrednictwem Przewoźnika, pod adres podany przez Klienta,

11.Wydanie Produktów następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.

12.Sprzedawca potwierdza wydanie Produktów Przewoźnikowi w celu ich Dostarczenia, pod adres

podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, poprzez przesłanie wiadomości e-mail lub SMS,

używając Danych Kontaktowych Klienta.

13.Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Konsumenta z

chwilą jej wydania Konsumentowi.

14.Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy obecności Przewoźnika. W

przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać sporządzenia właściwego

protokołu.

§ 7 Płatności

1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze:

a) dla Klientów będących Konsumentami stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT);

b) nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy

wyborze sposobu Dostawy;

2. Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena Towaru zawarta na Stronie

Internetowej Sklepu w momencie składania zamówienia przez Klienta.

3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia określona jest każdorazowo w „KOSZYKU”, po

dokonaniu przez Klienta wyboru formy Dostawy oraz określeniu formy płatności.

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia

rozpoczęta zostanie po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie

Internetowym, zaś wysyłka dokonana zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy

Sprzedawcy); Sprzedawca czeka na przelew 3 dni robocze po tym terminie może anulować

zamówienie.

b) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy (w tym

przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po zakończeniu przez Klienta

procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym, zaś Towar wydany zostanie w sklepie

stacjonarnym Sprzedawcy, po wcześniejszym ustaleniu terminu drogą elektroniczna lub telefoniczną

);

c) szybkim przelewem online, kartą płatniczą lub telefonem (BLIK) w systemie zewnętrznym FirstData

dane firmy:

First Data Polska S.A.,

Al. Jerozolimskie 92,

00-807 Warszawa

NIP:526-02-10-429

KRS: 0000061293

( w tym wypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zakończeniu przez klienta procesu

składania zamówienia w sklepie oraz po otrzymaniu z systemu informacji o pozytywnym zakończeniu

płatności)

d) szybkim przelewem online w systemie zewnętrznym Tpay.com.

Krajowy Integrator Płatności S.A.

ul. Św. Marcin 73/6

61-808 Poznań

NIP: 7773061579

REGON: 300878437

KRS: 0000412357

5. Klient nie ma możliwości zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.

6. Klient może modyfikować zamówienie, do chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Klienta

informacji potwierdzającej nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. W szczególności, zmiany mogą

dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia, anulowania całości lub części zamówienia, zmiany

adresu Dostawy, lub zmiany danych na fakturze VAT. W przypadku dodania przez Klienta nowych

Towarów do zamówienia będącego już w trakcie realizacji, lecz przed nadaniem przesyłki przez

Sprzedawcę, może wpłynąć to na przedłużenie czasu realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji z

całości lub części zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana przez Klienta z góry, zwrot

odpowiedniej kwoty przez Sprzedawcę nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dokonania

modyfikacji przez Klienta.

Zasady zwrotu należności Klientom określono w §10 i §11 poniżej.

7. Sprzedawca może zamieścić na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie orientacyjnych Dni

Roboczych, potrzebnych do realizacji zamówienia.

8. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w

formularzu zamówienia.

9. Niezwłocznie po wysłaniu Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru

Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie

przesyłki przez Sprzedawcę.

10. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego

rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy.

11. Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie

stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

12. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru po wcześniejszym ustaleniu

terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

13. Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy, dowód zakupu obejmującym

dostarczane Towary.

14. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu

zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy podejmie ponownie próbę dostarczenia

towaru w następnym dniu roboczym.

15. W przypadku gdy Klient nie odbierze paczki i zostanie ona odesłania do Sklepu Internetowego

przez Dostawcę, Sklep skontaktuje się z Klientem celem wyjaśnieni przyczyn nie odebrania przesyłki.

Klient zostanie obciążony kosztami poniesionymi przez Sklep wynikającymi z niewywiązania się z

Umowy kupna sprzedaży przez Klienta.

a. Wysyłki zamówienia (11 zł - 17 zł)

b. Kolejnego podjazdu (11 zł)

c. Magazynowania paczki ( 3,69 zł za każdy dzień)

d. Zwrotu paczki do sklepu. (11 zł - 13 zł)

§8 Reklamacje

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który

nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu

niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych

warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U.

Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2.Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w Danych

Kontaktowych Sprzedawcy, przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu,

zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.

3.Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.

4.Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej

reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na

reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.

5.W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę,

Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.

6.Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz

innych Usług.

7.Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia

wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w

rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

8.Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z

Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z

drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych

kosztów.

9.Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od

wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają

cenę Produktu sprzedanego.

10.Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od

Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni

Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli

Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość

obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od

umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11.Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany

Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że

doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest

niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym

przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od

wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie

narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

12.Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do

ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez

wady.

13.Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów

rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a)złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego

polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,

b)złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia

sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,

c)skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji

społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,

c)złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14.Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest

uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji,

poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane

za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta.

15.Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od

uprawnień wynikających z gwarancji.

§ 9 Rezygnacja z zamówienia, odstąpienie od Umowy sprzedaży

1. Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli składający się na nie Towar lub

Towary nie zostały jeszcze wysłane, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną

lub telefonicznie.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając

stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu

wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient

zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru na swój koszt (chyba, że zwrot wynika z błędu

sklepu), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać

zwrócony w stanie niezmienionym z metka , nie noszony i bez śladów użytkowania .

4. Formularz zwrotu do pobrania tu: zwrot Towar wraz z formularzem i paragonem proszę wysłać na

adres:

Firma XXXX

XXXX

XXXX

§ 10 Zwrot należności

1. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku:

a) rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub z części zamówienia opłaconego z góry przed jego

realizacją (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny);

b)odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem zgodnie z §8 Regulaminu;

c) obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji zgodnie z §6

Regulaminu.

W przypadku odstąpienia od umowy sklep Kocimiętka zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od

Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów

wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły

sposób dostarczenia oferowany przez sklep Kocimiętka).

2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:

a) w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek

bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem

wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do

przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.

b) w przypadku zapłaty „za pobraniem” lub przy „odbiorze osobistym”, Sprzedawca dokonuje zwrotu

na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z

Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych

wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.

c) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Transferuj.pl,

Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu

Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego

zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej

wezwania, o których mowa w §8 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych

lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu.

Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z

opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu

bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku,

niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.

§ 11 Usługi nieodpłatne

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

a) Prowadzenie Konta Klienta;

b) Zamieszczanie opinii o Towarach na Stronach Internetowych Sklepu;

c) Poleć znajomym.

2. Usługi wskazane w § 9 ust. 1 powyżej świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu

udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób

właściwy dla zmiany Regulaminu.

4. Usługa Prowadzenie Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych

§5 Regulaminu.

5. Usługa nieodpłatna Zamieszczanie opinii o Towarach na Stronach Internetowych Sklepu, polega na

umożliwieniu Klientom przez Sprzedawcę, posiadającym Konto Klienta publikacji indywidualnych i

subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów.

6. Zamieszczając treści oraz udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania

treści. Zamieszczane treści nie

wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie

jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby

teleinformatyczne.

7. Klient oświadcza, że:

a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej

i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej

(np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;

b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usługi nieodpłatnej, o której mowa w § 9 ust. 8

powyżej, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w

sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;

c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak

również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami

niniejszego Regulaminu;

d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i

prawach pokrewnych.

8. Klient nie jest uprawniony do:

a) zamieszczania w ramach korzystania z usługi nieodpłatnej, o której mowa w § 9 ust. 8 powyżej,

danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego

prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;

b) zamieszczania w ramach korzystania z usługi nieodpłatnej, o której mowa w § 9 ust. 8 powyżej

treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

9. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem

otrzymania powiadomienia zgodnie z §11 Regulaminu.

10. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usługi nieodpłatnej, o

której mowa w §10 ust. 8 powyżej treści, które mogłyby w szczególności:

a) zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;

b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i

praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające

związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;

c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby

słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie

uznawanych za obraźliwe);

d) pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;

e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego

prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

11. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §11 ust. 1 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega

sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach

korzystania przez nich z usługi nieodpłatnej, o której mowa w § 9 ust. 8, w szczególności w

odniesieniu do treści co, do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich

organów stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących

przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

12. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez

niego treści.

13. Usługa nieodpłatna Poleć znajomym polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę Klientom

posiadającym Konto Klienta wysłanie przez tych Klientów do znajomych, wiadomości elektronicznej

dotyczącej wybranego przez nich Towaru. Klient przed wysłaniem wiadomości określa Towar mający

być przedmiotem polecenia, a następnie poprzez funkcję "Do znajomego" wypełnia formularz

podając Imię i adres e-mail osoby znajomej, której chce polecić wybrany Towar.

Klient nie może wykorzystywać przedmiotowej usługi w innym celu niż polecenie wybranego Towaru.

Klient nie otrzymuje wynagrodzenia lub innego typu korzyści za korzystnie z przedmiotowej usługi.

14. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Zamieszczanie opinii o Towarach na Stronach Internetowych

Sklepu możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Klienta na

właściwych Stronach Internetowych Sklepu.

15. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Poleć znajomym, możliwa jest w każdej chwili i polega na

zaprzestaniu wysyłania poleceń wybranych produktów znajomym Klienta.

16. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy

czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać

usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.

16. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w

przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez

Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta

Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności:

przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub inne działania hakerskie.

Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez

okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta

Klienta i usług nieodpłatnych.

Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych

drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

17. Celem rezygnacji z otrzymywania informacji marketingowych, Klient powinien poinformować o

takim żądaniu Sprzedawcę pocztą elektroniczną.

§ 12 Odpowiedzialność

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,

lecz w przypadku umów zawieranych z klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście

poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu

Internetowego, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez

Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Sprzedawca

odpowiada jednak, jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła

nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn, za które Sprzedawca ponosi

odpowiedzialność.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub

zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich ze Sklepu Internetowego w sposób

niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.

4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie

obowiązujące przepisy prawa.

§ 13 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

1. W przypadku gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie

Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność,

przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie

zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.

2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające

na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.

§ 14 Dane osobowe i pliki „Cookies”

Strona informacyjna Polityka prywatności.

1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach

Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach

innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Firma XXXX

zwana sprzedawcą.

2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie na podstawie upoważnienia do

przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą

elektroniczną przez Sprzedawcę oraz innych celach określonych w Regulaminie.

3. Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu

Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.

4. Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak

zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji uniemożliwia

Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w

przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.

5. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich

poprawiania. Dane osobowe są archiwizowane i przechowywane przez czas nieokreślony.

6. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w

szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych

osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył

obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych

okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

7. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu

zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych

danych osobowych Klientów traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na

serwerze Sprzedawcy, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.

8. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów

innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta,

zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego

uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.

9. Sprzedawca za wyraźną zgodą Klienta może przekazać dane osobowe Klienta, w zakresie

niezbędnym dla realizacji.

a. przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez

Tpay.com .

Krajowy Integrator Płatności S.A.

ul. Św. Marcin 73/6

61-808 Poznań

NIP: 7773061579

REGON: 300878437

KRS: 0000412357

b. Firmie Polcard. Dane firmy:

First Data Polska S.A

al. Jerozolimskie 92

00-807 Warszawa

KRS 0000061293

NIP 5260210429

Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do realizacji płatności przez bramkę FirstData.

c. Firmie INPOST przekazanie dotyczy danych niezbędnych do realizacji wysyłki towaru do klienta.

10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą firmom i

serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Klientów.

Zestawienia takie dotyczą oglądalności Stron Internetowych Sklepu i nie zawierają danych

osobowych Klientów.

12. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze

Stron Internetowych Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia

końcowego Klienta.

13. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Sklepu na

urządzeniach końcowych Klientów.

Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych

w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.

„Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów.

14. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies" w celu:

a) zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Klientów;

b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty;

c) statystycznym.

15. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego

urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować

utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Sklepu.

16. W razie naruszenia ochrony danych osobowych skargę należy wnieść do Administratora danych

osobowych oraz do GIODO.

§ 15 Rozwiązanie umowy

(nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)

1. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i

bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed

rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.

2. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną,

poprzez zgłoszenie Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, przy użyciu dowolnego środka

komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.

3. Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do

Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas

Rejestracji.

§ 16 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego.

2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku

lub pobranie w każdej chwili ze stron Sklepu Internetowego.

3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany

przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie głównej Sklepu Internetowego wiadomości o

zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na

stronie głównej Sklepu Internetowego przez okres co najmniej 7 (siedem) kolejnych Dni roboczych,

zaś Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez

przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym,

informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.

4. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7

(siedem) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient

posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym

fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak

akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §13.

5. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są

realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez

Klienta.

6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do

rozwiązania sprawy polubownie.

Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego

Regulaminu jest prawo polskie.

Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych

sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur

dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do

pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta

lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie

internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest

platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami

na szczeblu unijnym (platforma ODR).

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.11.2019

8. Wszystkie towary sprzedawane w Sklepie Internetowym Kiecka.com.pl są nowe i wolne od wad.

Strona jest zbudowana na darmowym oprogramowaniu PrestaShop™.

Produkt dodano do listy
Product added to compare.

!!!UWAGA!!!

 

Ten sklep jest na sprzedaż

 

Nie dokonuj w nim zakupów, nie zostaną zrealizowane
 

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem tego sklepu prosimy o kontakt kontakt@web4ever.pl

 

 To może być twój sklep, na życzenie możemy dostosować jego wygląd i opcje.

Nasza witryna korzysta z ciasteczek, korzystając z niej wyrażasz na nie zgodę