ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty odbioru paczki. Zwracany produkt musi

być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne wszystkie etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. Z 2014 nr 827).

Instrukcja zwrotu:

Proszę pobrać i uzupełnić formularz zwrotu, następnie zapakuj zwracany produkt. Staranie zabezpiecz przesyłkę i dołącz do niej formularz zwrotu i dowód zakupu (paragon, faktura)

Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Firma XXXX

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep. Zwrot należności dokonywany jest przelewem na konto podane przez Kupującego.

WYMIANA TOWARU

Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

Złóż nowe zamówienie, w uwagach do zamówienia wpisz WYMIANA TOWARU. Jeżeli nowy towar będzie droższy , będzie trzeba dokonać dopłaty.

REKLAMACJA

Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową sklep@kiecka.com.pl lub telefonicznie. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt.

Należy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjne.

Następnie odesłać paczkę z produktem na adres:

Firma XXXX

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem .

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

Produkt dodano do listy
Product added to compare.

!!!UWAGA!!!

 

Ten sklep jest na sprzedaż

 

Nie dokonuj w nim zakupów, nie zostaną zrealizowane
 

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem tego sklepu prosimy o kontakt kontakt@web4ever.pl

 

 To może być twój sklep, na życzenie możemy dostosować jego wygląd i opcje.

Nasza witryna korzysta z ciasteczek, korzystając z niej wyrażasz na nie zgodę