FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat: Firma XXXX
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
____________________________________________________________________________
Adres Klienta:
__________________________________________________________________________________
_____________
Nr telefonu Klienta:
__________________________________________________________________________________
_____________
Adres e-mail Klienta:
__________________________________________________________________________________
_____________
Numer paragonu lub faktury VAT:
________________________________________________________
Numer zamówienia:
_____________________________________________________________________
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu
korespondencji z nią związanej,
wskazuję:
• adres pocztowy,
• adres e-mail.
Reklamacja dotyczy:
• Umowy Sprzedaży z dnia __________
produktu___________________________________________________________________________
________________________
__________________________________________________________________________________
_________________
__________________________________________________________________________________
_________________
__________________________________________________________________________________
_________________
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: ________________
Opis problemu:
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
__________________________________________________________________________________
______________
Żądanie reklamacji:
•
•
usunięcie wady Produktu lub Usługi wymiana
Produktu na wolny od wad
•
•
obniżenie ceny Produktu
odstąpienie od Umowy
Klient przyjmuje do wiadomości, że:
Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest
uprawniony do
reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie
reklamacji do
gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub
bezpośrednio do
gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu
niezależnie od uprawnień
wynikających z gwarancji.
Składając reklamację Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez adresata
w celu rozpoznania
reklamacji i prowadzenia korespondencji z nią związanej. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili,
a Klientowi
przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podpis składającego
Niniejszy dokument stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez
Firmę Handlowo - Usługową Marzena Glapa